úterý 26. února 2013

Jak jsem zpozdilá


Na internetech trávím čas různě. Třeba jsem četla diskusi na Pekle, jestli za to, jací jsou muži, může jejich matka. Dost se to zvrtlo i k jiným tématům, ale vzato kol a kolem, dalo mi to i pár námětů k přemýšlení a až se jednou hecnu, dám dohromady další zamyšlení o sobě a chlapech. A v čem všem jsem já chlap… (:D Ehm.)

Jak jsem již jistě nejednou zmínila, je to sice smutné, ale jedním z mých zásadních informačních zdrojů je facebook. A já jak něco vidím, mám občas potřebu to různě komentovat. Často se mi však stává, že chci použít nějaký termín či frázi, ale nejsem si jista přesným zněním. Tak když sedím u počítače, často googlím. No a dneska jsem si zkusila vygůglit pojem mentální věk, nebyla jsem si zcela jistá, jestli mám ten termín zafixovaný správně. Zjevně jo. Ale narazila jsem na stránku, u které jsem málem vyprskla smíchy (a to by mě naštvalo, když jsem dneska pucovala ňomitor). Popravdě řečeno, mimo tenhle tesťýk jsem ji (onu stránku) nezkoumala, ale pobavila jsem se. A jako bonus můžete hádat můj mentální věk…



Jo, už je to tak. Jsem tak sklerotická, že jsem se zapomněla narodit, aby můj kalendářní věk (19) odpovídal tomu mentálnímu (80-90, hihi). Jen mi není jasné, jak jsem tak mohla přeskočit minimálně dvě generace... 

Žádné komentáře:

Okomentovat