sobota 6. dubna 2013

Oj už s těmi pudly


Cesty vlakem už nejsou, co bývaly. Všude jsou lidé. A kdyby lidé. Ale děti. Já proti nim vlastně nic nemám. Ale štvou mě. Mluví, takže nemůžu koukat na Lost Girl, anžto jsem si, lama, nestáhla titulky a jsem natolik lama, že nesvedu dávat pozor třičtvrtě hodiny a ještě tomu rozumět. (Ehm, zvládla bych, ale lenost je lenost.)
To, že si ty děti povídají, jsem ještě schopná pochopit, slyšet ve vlaku sama sebe, asi se poněkud budu chtít zabít… ale proč sakra ti haranti dřepují – nebo o co se to snaží, to skutečně nejsem schopna pochopit. Tak poslouchám Hammerfall, říkám si, že existuje mnoho lepších kapel, empétrojku mám na klobouku a ve vlasech mám zabodnutou tužku. Baví mě vypadat divně.

Mimochodem, tuhle jsem nemohla usnout, tak jsem si četla svoje starý básničky. A zjistila jsem, že jsem asi bývala fakt divná… u svého ehm-epického pseudoprohlášení o tom, že jsem „člověk s ponožkama na rukou“. Až budu mít chvilku času a po ruce divnosešit, ve kterém se mé zapomenutíhodné dílo nachází, asi ji přepíšu. Je totiž skutečně špatná.

Neměla bych psát.

Nic.

Ale budu…

A vůbec, jsem nějaká veselá, v poslední době. Stala jsem se oázou optimismu... a proto:

Žádné komentáře:

Okomentovat