pondělí 18. března 2013

Brave new world

Ten název není česky ono, ani když se to přeloží jako Překrásný nový svět a ne jako Konec civilizace, jak se taky stalo. A vlastně to vůbec nebude o té knížce, ačkoli jsem ji četla a je skvělá.

Všechny ty světy v mé hlavě. Kudy chodím, tudy sním. V hlavě jsem odmaturovala ze všech předmětů, vedu složité anglické rozhovory, zvládám jakoukoli nastálou situaci, zkrátka všechno, s čím mám problémy v tom nudném reálném životě. V hlavě dokážu sdělit své problémy skutečným lidem, v myšlenkách dokážu vyjadřovat city. Ty věci, které z hloupých opic dělají lidi...

V hlavě nejsem jenom já, jsou tam i další. Nejsem ani tak rozpolcená osobnost, jako spíš divná. Občas mám pocit, že mi (už) ani nevadí, že jsem sama samotinká, neboli single.Všechny ty chybějící vztahy mi můžou vynahradit moje postavy, které si spolu povídají a mají se občas i rády, i když jsou na první pohled zcela nekompatibilní. Jsou podivné, psychopatické, občas dokonce poněkud zvrhlé, ale jsou moje a i když dělají chyby, jen tak neumřou, protože jsou mnohem chytřejší a šikovnější než já.

Občas možná hraju i sama sebe, někdy mě baví přehrávat své reakce, hrát roli někoho trošku jiného, než jsem já, pozorovat, co na to lidi. A pořád se nepřestávám divit, že je někdo ochotný se se mnou kamarádit...


Tohle je jedna z těch mnoha, co znám z larpů. A tak nějak to občas vypadá v mé hlavě...

Žádné komentáře:

Okomentovat