středa 1. ledna 2014

V příští pětiletce více zázvorek!

Znáte to, krásný nový rok, klidně i zítřek, ale na Nový rok budete mít beztak, všichni mí neexistující čtenáři, kocovinu, já se vám budu smát a možná začnu dělat něco užitečného, třeba přepíšu své zápisky o válce gal... ehm, návštěvě Irska. Nebo bych se mohla začít učit.

Rok 2013 byl rokem úspěšným. Aspoň občas... hlavní negativum, ani při jedné z mých dvou cest (tam a zpět) nespadlo letadlo. Ale k těm pěkným věcem, poprvé v zahraničí bez příbuzenstva či pedagogického dozoru (možná se jednou aspoň částečně zbavím fobie z cizích míst), první červená políčka v ISu, zjištění, že tu sebevraždu asi fakt nespáchám, ale noční procházky o desítkách kilometrů jsou fajn... Taky jsem zjistila, že asi dokážu číst v angličtině. Jo, a má matka je na nejlepší cestě mne považovat za skutečného magora.

K těm normálním věcem, asi jsem radá, že jsem se neuchlastala, vzhledem k tomu, jak vypadal jarní semestr... a v tomhle roce to asi nezvládnu, jsem na to moc chudá.

Závěrem bych chtěla sdělit, že tohle je skvělý Silvestr, nechci urazit (asi) nikoho z těch, s kým jsem strávila 4 Silvestry předchozí, ale Neilu Gaimanovi se prostě konkuruje skoro stejně špatně, jako horký vaně. A zázvorkám.

Žádné komentáře:

Okomentovat