středa 19. června 2013

O botách a lidech

(Což mi připomíná, že si chci někdy přečíst něco od Steinbecka, konečně...)

V mém životě se děje spousta v podstatě nepodstatných věcí. Například dnes jsem si šla koupit boty. To bývá vždy událost komplikovaná, anžto mé nožičky se rozhodly nevyrůst do tvaru vhodného pro nošení konfekčních bot. Utrpení hledání těch pravých bot, když má ještě specifické nároky na vzhled a nechce se mu platit horentní sumy popisovat nebudu. Spíš jen mne dnes zarazili výrobci bot. Když jsem si chtěla sandály koupit před rokem, měla jsem problém s tím, že mi všechny boty byly úzké, ač jsem prošla několik různých obchodů. Dnes jsem s údivem zjistila, že ty devětatřicítky, co by mi měly být podle všeho zoufale úzký jsou v pohodě a možná bych snesla i o kousilínek užší. Fascinující, člověk (čti přibližně humanoidní forma života) by řekl, že boty budou mít tvar čím dál stejný. Nebo mi metamorfujou nohy...

(Ano, není to nijak objevné a sdělovací hodnota je prakticky nulová. Ale přece nemůžu psát o fysice, když jí nerozumím... *konec interního pseudovtipu*)

Žádné komentáře:

Okomentovat