pondělí 27. května 2013

Zkoušková prokrastinace podruhé

Jak se do mého ubohého mozku snaží natlačit nové vědomosti, vytékají z něj pochybně tragikomické verše... Možná, že kdybych se nenacházela ve stavu lehké mentální inkompetence způsobené fakultou informatiky, ani by mne nenapadlo se s těmito výtvory někde sdíleti. Nicméně okolnosti jsou jiné...

po včerejším úpění
řekla jsem si s nadšením
unix tak zlý nebude
a pak - vítej přelude

krutě oktalová práva
zhatila můj přístup ráda
a tvoření souborů 
dohnalo mne k odporu

noama teď ve výsměchu
nahradily i-uzly
a já zítra v pláči v spěchu
zjistím, že nic neumím

s hrnkem čaje dále pláci
shell mi bere chuti k práci
deklarace proměnné
k šílenství mne dožene

příkazová substituce 
směje se mi o to více
co se snažím pochopit 
jak to všechno musí být 

Žádné komentáře:

Okomentovat